The weirdness that is me :D

Idag är jag trött och konstig. Det är ganska kul.
Dagen började med att när jag satte mig upp i sängen fick jag skitont i ett ställe på benet och tack vare det sträckte jag nacken, det är inte alls skönt.

Jag har i princip bara suttit framför datorn och läst idag, och lovat min syster att inte jaga iväg henne med högafflar och facklor (som sedan blev vanliga gafflar och värmeljus), så en helt vanlig dag med andra ord. Jag skickade även ett e-kort till sanna med den sämsta ordvitsen någonsin (om det ens kan kallas det?).

Tack vare syster och svåger har jag även börjat lyssna på Johnossi, som är väldigt bra :D
"But you, and you, and you and you
you're just an animal developed into
You and you and you and you
a monkey needs to dance so do you"

Men nu orkar jag inte mer, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

godnatt? kl 14.36.24?

2009-04-10 @ 15:07:11
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0