Blodprover och trött

Jag hade tänkt att det första inlägget efter uppehållet skulle bli ett hyfsat långt inlägg, det kommer det förmodligen inte att bli. Idag har jag kollat på Ringaren i Notre Dame, en underbart bra film. Efter det åkte jag och mamma till nässjö och jag fick lite blodtappat från min arm. Sen köpte jag ostbågar och mamma köpte lite annat och sen åkte vi hem igen :P

Super-duper-mega-trött! idag.. inte alls kul. Tog tempen för att se om jag hade feber, har förmodligen lite och är inte riktigt frisk efter cirka 2 veckor! Grrr, dumt imunförsvar. Jag är lite gnällig av mig idag, så av den anledningen kommer jag att sluta skriva nu eftersom att det är sjukt tråkigt att läsa något där någon bara gnäller om ens problem, or what have you, och jag känner att jag har gnällt tillräckligt redan :å

hoppas du är nöjd nu sanna... :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yay! marika bloggade! :D



mmm.. ostbågar...

2009-02-19 @ 12:04:55
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0