2009-03-16

I fredags tog jag i princip studenten :D ingen mer skola för Marika, bara lite uppgifter kvar som böver göras! WOOT!

Idag har jag varit duktig. Har gjort klart ett författarporträtt om Jane Austen, har burit ner tvätt från rummet, kört 3 maskiner, vädrat ur rummet och duschat. Har även kollat på Kyle XY och läst lite.

Blir nog Hultan i år med, ska bli kuuuul.

Nästa vecka kommer Helena hem och Per, Tomas och Ida fyller år. De 3 kommande veckorna ska jag försöka göra en skoluppgift om ddagen så att jag är klar sen, önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Sanna

HULTSFRED HERE WE COME!!!!! och hoppas att du fattar hur mkt kul du missar i skolan :å

2009-03-16 @ 15:18:02
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0