2009-03-17

oj oj oj, 3 inlägg på 2 dagar O_o

idag har jag gjort klart filmanalysen, läst, kollat på How I Met Your Mother och svabbat golvet och klockan är 13.40. Jag har med andra ord varit uppe i ungeför 3h40min. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med grejer så att jag kan putsa mina fönster :P

Igår var jag alldeles för pigg för jag kunde inte somna förrens 2.30-3.00 i morse. Började även läsa lite i första boken i Narnia serien, "Min morbror trollkarlen". Kommer att läsa ut den hur snabbt som helst för den är bara på runt 180 sidor och har ganska stor text, är redan på sida 40.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har tråkiga rubriker :å

2009-03-17 @ 17:34:13
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0