Arlanda och nattliga upptåg

Igår åkte vi till Arlanda och hämtade hem Helena, jag fick en noshörning av henne :D
inte så mycket mer att säga om det, vi var bara där och vände i princip.

Inatt vaknade jag av att jag slog huvudet (närmare bestämt precis höger om mitt högra öga) hårt i kanten av mitt nattduksbord XD Gjorde ont som fan men det var även lite kul :P Var halvt sovande och av någon märklig anledning hade jag en Miss Li låt på hjärnan som jag sjöng i huvudet samtidigt som jag låg, mage neråt med huvudet i kudden, och hade förbannat ont innan jag somnade om. Vaknade med ett märke och ett blåmärke och lite svullnad, samt en annan Miss Li låt på hjärnan.. What the fuck? är nog allt jag kan säga om det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0