Studentmössa och glas

Idag har jag varit i skolan och lämnat in filmanalysen och ett författarproträtt. Blev även haffad av Annika som gav mig kompletteringsuppgifter för att få MVG.. så fort jag blir klar med något får jag något nytt.. Det kommer aldrig ta slut!! :(
Fixade också papper till prov som jag ska göra nästa vecka..
Men en liten roligare sak med skol-resan vad att jag hämtade studentmössan och champagneglaset :) Nu känns det verkligen som att vi snart tar studenten.

Har inte kunnat putsa fönstrerna så mycket för att det har blåst så. Idag har jag bestämt att jag ska ta lite ledigt från skoluppgifter också, det är trevligt att gå i skolan på det här sättet :å

På måndag åker familjen till Stockholm, tror det är stockholm iaf :å, för att hämta Helena och Per fyller år så vi ska fira honom på Max :P Ska bli kul att träffa syster igen :D

Sanna, vi måste köpa present till Ida snart med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

På max? jag kan inte tänka mig en bättre födelsedagsmiddag.. :å

2009-03-19 @ 14:56:55
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0